Tack, ni trogna!

maj 17, 2012

Jag har jobbat, skrivit slutarbete och kollat på blockbusters den senaste tiden. Men sen kom jag ihåg bloggen. Efter inloggning så såg jag att Trash is King! fortfarande snittar på mellan 100 och 150 läsare per dag. Tack! Fan vad glad jag blir. När jag loggade in på mitt wordpress-konto insåg jag att jag verkligen behöver, och vill, skriva om exploitation igen.

Håll utkik efter nya inlägg!

Tyvärr orkar jag inte svara på de kommentarer som kommit in under tiden. Sorry…

3 svar to “Tack, ni trogna!”

  1. filmitch said

    Mkt trevligt att se att du lever 🙂 Har känts lite tomt på sistone.

  2. Instämmer i ovanstående kommentar! Men förstår dig verkligen, min tid och tankeverksamhet räcker inte heller riktigt till för närvarande!

  3. Sofia said

    Välkommen tillbaka till bloggosfären! Har vi väntat så här pass länge, kan vi vänta ett tag till — det är det värt. 😀

Kommentera

