Att gräva eller inte gräva…

mars 27, 2012

Någon gång i vuxen ålder (jag är över 30 bast) så insåg jag att jag nog vill bli en grävande journalist. Min redaktion har gett mig en fet chans att förverkliga detta. Därför bygger jag just nu avancerade Excel-dokument och försöker att ta till mig stora kvantiteter data. Bloggen lider, tyvärr.

Jag kan inte säga annat än att jag uppdaterar när, mitt lite pressade schema, tillåter. Men jag kan i alla fall garantera er att jag älskar varenda stund av det.

Håll utkik efter nya uppdateringar här, när tid ges!

6 svar to “Att gräva eller inte gräva…”

  1. filmitch said

    Lycka till med grävandet och hoppas du hittar ett riktigt scoop 🙂

  2. Tack, filmitch. Tror dock det kommer dröja 🙂

  3. Sofia said

    Ser fram emot när du får tid över men håller också tummarna för en kommande guldspade 🙂

  4. Jag var faktiskt på galan (som hölls på Amiralen i Malmö i år), men det var en jävligt märklig tillställning. Det närmsta jag kommit Oscargalan i alla fall. Jag vantrivdes som fan.

  5. Sofia said

    Haha, då kan du ju ta chansen att vara riktigt excentrisk när du får den och motta genom storbilds-TV från ditt isolerade penthouse-hotellrum eller något liknande 😀

  6. Hej. Du verkar ha en grymt bra koll på olika försäljare och förläggare av udda film. Letar efter en bra Svensk affär som säljer DVD (eller VHS) av vad jag anser är bra film. Jag letar febrilt efter speciellt tre filmer just nu ”Execution Mafia Style”, ”Battle queen 2000” & ”Intrepidos Punks” men kan inte hitta dom i någon svensk affär. Beställer iofs från utlandet men då de tre filmerna är av så olika genre så känns det tråkigt att behöva betaöa frakt från tre olika affärer.
    Vart skaffar du din film ifrån? Har du något bra tips på butiker inriktade på exploitation, horror, sci-fi i skön b-films anda

Kommentera

