Happy Halloween!

oktober 31, 2011

I motsats till andra filmbloggare (som brukar recensera en massa skräck över halloween), så har jag istället tagit en minipaus. Inte så konstigt kanske eftersom skräckfilm är vardagsmat här på Trash is king! Hur som helst så återkommer jag nu till min vanliga uppdateringstakt. Först ut är en ovanligt nasty 80-tals slasher…

Syns snart igen!

5 svar to “Happy Halloween!”

  1. Sofia said

    Happy Halloween tillbaka (även om helgen väl har kommit och gått i USA?)!

  2. Nix, Halloween är 31 oktober. 🙂

  3. Sofia said

    Aha, det är alltid sista oktober, jag trodde att den följde helgen, dvs sista lördag/söndag i oktober. Där ser man…

  4. Det trodde jag också tills jag kollade upp det.

    Tack Wikipedia. 😉

  5. Sofia said

    Wikipedia är alla kunskapers moder 😀

Kommentera

