Nu ska jag äntligen bli något!

augusti 28, 2011

Förra veckan så började jag på en yrkesutbildning. Slutligen så ska jag äntligen bli något! Typ vuxen. Problemet är bara att jag underskattade min tillgång till fritid. Skolan slukar enormt mycket och jag har inte riktigt kommit in i studierna än. Därför så måste jag tyvärr ta en veckas paus från bloggen.

Återkom igen lördagen den tredje september. Då har jag återfunnit formen.

5 svar to “Nu ska jag äntligen bli något!”

  1. Sofia said

    Lycka till med pluggandet! Och så undrar folk varför ungar aldrig vill bli ”vuxna”… 😉 Håller tummarna för att jag har uppkoppling samtidigt som du hittar formen.

  2. Man tackar. Syns i slutet av veckan.

  3. filmitch said

    Lycka till med skolan ses på lördag 🙂

  4. Grym blogg! Skit i plugget och satsa på skrivandet istället!

  5. Hehe. Jag är alldeles för gammal för jag sådana drömmar, Magnus. Plus att jag hoppas att slippa alla de skitjobb jag haft när jag är färdigutbildad.

Kommentera

