Trötthet och andra tidstjuvar

juni 8, 2011

Som ni säkert märkt så har jag varit lite sämre på att uppdatera den senaste tiden. Skolan är slut för terminen och jag kände att jag behövde vara lite ledig från allt vad skrivande heter. Och så införskaffade jag Mass Effect 2 och blev fullständigt jävla hooked. Det spelet är den där vuxna och episka science fiction-sagan jag alltid önskat mig, men aldrig fått i filmform. Och det bästa är att det är dina handlingar som spelar roll i hur den utvecklas.

I alla fall så kommer jag nu hädanefter att försöka uppdatera bloggen i vanlig ordning (alltså varannan dag), om inget annat dyker upp.

4 svar to “Trötthet och andra tidstjuvar”

  1. filmitch said

    Dataspel kan vara fatata tidstjuvar. Önskar dig trevligt lov, själv har jag två veckor kvar som kommer att ägnas åt att jaga ungar med vattenballonger.

  2. Tack filmitch, men jag har inget lov. Jag är tillbaka på mitt jobb och arbetar heltid, hela sommaren.

  3. norwood said

    Sen finns det ju så mycket att läsa av allt det du skrivit tidigare. Hade tänkt att jag så småningom skulle hinna ikapp alla dina filmtips, men det är som förgjort!

  4. norwood: Vad ska jag säga? Det är kul att skriva om film! 🙂

Kommentera

