Slutspurt!

maj 17, 2011

Jag har slutspurt i plugget nu och måste lägga tiden på mina sista tentor. Återkom igen måndagen den 23 Maj. Då finns det nya uppdateringar.

Och förresten; white trash rules!

2 svar to “Slutspurt!”

  1. norwood said

    Trevlig bild. Min omedelbara tanke blev: ”Där finns det plats för en MASSA navelludd”. Tyvärr är jag för åtskilligt för gammal för att kolla rent mekaniskt, men drömma kan man ju…

  2. Hehehe. Bilden ligger uppe som en referens till diskussionen om Zombies Halloween-rullar och mitt försvar av white trash. 😉

Kommentera

