All work and no fun makes Trash is king a dull boy…

april 6, 2011

Jag vill inget hellre just nu än att sitta och pilla med bloggen. Men jag kan inte. Arbete och skola tränger sig på rejält. Det är anledningen till att mina uppdateringar varit slarviga den här veckan och tyvärr måste det fortsätta så ett tag till.

Välkomna tillbaka måndagen den 11 april.

Ett svar to “All work and no fun makes Trash is king a dull boy…”

  1. Jag känner igen mig i den där bilden… är inne i resultatdelen av examensarbetet. Men nu har hjärnan fått helg. Hoppas du också får lite vila.

Kommentera

