Denna jävla tidsbrist…

januari 9, 2011

Jag har två jävla tentor nu och måste lägga all min tid på att plugga. Bloggen blir då tyvärr lidande. Så återkom igen onsdagen den 12 januari. Tentorna är då över och jag kommer ha tid att slänga upp något nytt kul här på Trash is King!

Syns då!

5 svar to “Denna jävla tidsbrist…”

  1. Pladd said

    Lycka till på tentorna!

  2. filmitch said

    Ser fram mot ngt nytt och lycka till på tentorna! Vad studerar du, om man får fråga?

  3. Tack för lyckoönskningarna! Första fyra timmars tentan avklarad. En till imorgon…

    Vad jag pluggar? Det är en hemlis… 😉

  4. Anders said

    ja jag ville inget särskilt (ja lycka till med tentorna kanske man ska säga) men det jag bara måste få säga är att jag i min lilla enfald trodde att jag hade sett många skräckfilmer men HERREGUD va mycket coola filmer som jag blir sugen att se när jag läser denna blogg. Fan, man blir ju sittande i timmar om man ska läsa all text du knåpat ihop. Vad säger man: VÄRLDSKLASS och keep up the good work! När ska jag hinna se allt då har du tänkt?

  5. Hahaha. Tiden är verkligen filmtittandets stora fiende! Tack för smickret, Anders och kul att du gillar bloggen.

Kommentera

