Äckelhundens utmaning!

december 18, 2010

Anders på Film- och Musikbloggen har tvingat in mig i äckelhundsutmaningen. Detta innebär att jag måste ge arton svar på sex frågor och sedan skicka stafettpinnen vidare till tre andra bloggare. Im game!

3 TV-program jag kollar på:

Walking Dead för helvete!

– Debatt på SVT eftersom det är humor. Belinda; du är fan dum i huvudet.

– Mycket fotboll, särskilt Barca just nu.

3 saker jag gjort idag:

Varit nere på Gustav Adolfs Torg och sett Nour El-Refei i glasburen (inte nödvändigtvis för Nours skull, utan främst för mina julklappsinköps skull).

– Druckit lite för mycket Spitfire.

– Spelat Yakuza 3 på PS3 (jävla drog).

3 saker jag längtar efter:

CSN plus lön.

– Den dag när jag har fixat till min fula tatuering på högerarmen.

– MFF i Champions League.

3 saker på min önskelista:

– Mass Effect 2 på Playstation 3!

– Fred på jorden.

– Att Belinda får kicken från SVT:s Debatt.

3 saker att hata:

Att alla ska spy galla över muslimer bara för att en jävla idiot försökte spränga sig i luften på Drottninggatan (kom ihåg att jag är skåning).

– Rika och intoleranta svin.

– Min jävla förkylning.

3 måsten för en hårdrockare:

Att knulla med en groupie (det var dock inte en groupie till den här bloggen).

– Att försöka skapa en spontan moshpit när Eat the Rich med Motorhead kommer på.

– Att bråka på skolgården (på mellanstadiet) om Metallica eller Iron Maiden är det bästa bandet. Det slutade för övrigt med slagsmål…

Och pinnen går vidare till:

Blue Rose Case

Rörliga bilder och tryckta ord

Psykotronisk Videoblogg

Godnatt!

6 svar to “Äckelhundens utmaning!”

  1. God morgon! Kul! Ska ta itu med den efter min lååånga resa!

  2. […] Trash is King! kastade på mig en utmaningsstafettpinne som jag naturligtvis inte kan hålla fingrarna ifrån. Fast jag förstår inte riktigt varför den heter ”Äckelhundens utmaning” eller varför hunden på bilden skulle vara särskilt äcklig? Har den kanske rullat sig i bajs fastän det inte syns? Men jag är ett viljelöst instrument i bloggutmaningarnas värld och gör som jag blir tillsagd. […]

  3. […] sex frågor och sedan skicka stafettpinnen vidare till tre andra bloggare. Nomineringen kom via Trash is King, så jag tackar och bockar för detta och bjuder mina […]

  4. norwood said

    Eller så kan man ta en paus och kolla på nått completely different. Det gjorde jag. Letade fram ”en rulle” från -77: The Kentucky Fried Movie.
    Börjar lite segt men tar sej efterhand. Enda faran är väl att man sedan plockar fram The Wizard of Oz el nån Perry Mason el varför inte Bruce Lee…

  5. norwood: Den har jag inte sett. Får lätt spana in…

Kommentera

