Nu håller vi bättre kontakt…

september 3, 2010

Sen jag nystartade bloggen så har jag bestämt mig för att hålla bättre kontakt med läsarna. Att förklara varför bloggen var nere i två månader var första steget. Andra steget är att förklara varför jag inte har möjlighet att uppdatera bloggen varje dag (som jag gjorde när jag startade); jag har börjat plugga på högskolan. Jag är nästan trettio år och har aldrig läst på högskolan. Sen jag hoppade av gymnasiet har jag i princip jobbat hela tiden. Nu tar mina studier upp mycket tid. Därför har jag beslutat mig för att uppdatera bloggen varannan dag. Detta är min nya regel. Men imorgon åker jag bort över helgen.

Återkom på måndag!

4 svar to “Nu håller vi bättre kontakt…”

  1. bilderord said

    Får man vara så nyfiken och fråga vad du börjat plugga?

  2. Skönt att höra att vi är fler gamlingar som pluggar! ;D Kul!

  3. bilderord: Sorry, jag är inte speciellt intresserad av att den här bloggen ska handla om mig. Skriver bara grejer som den ovan för att folk ska förstå varför jag inte har tid att uppdatera. Nu snackar vi trashkultur istället! 🙂

    …ta det inte personligt.

  4. bilderord said

    Helt ok — ska fö snart lägga upp recension av Pieces, den var verkligen riktigt kul!

Kommentera

